Na ICEI 2023 konferenciji, strukturirane su četiri naučno-istraživačke sesije koje istražuju različite aspekte ekonomije i menadžmenta, predstavljajući radove renomiranih istraživača.
Naučno-istraživačka – Sesija 1: Finansije i finansijska politika. Ova sesija obuhvata radove Milana Raičevića i Milijane Novović Burzić o zelenom osiguranju u Crnoj Gori, Srbiji i Bosni i Hercegovini, Filipa Taskovskog koji analizira makroekonomske determinante državnog duga Sjeverne Makedonije, Radojka Lukića i Emire Kozarević o efikasnosti banaka u Srbiji, Džafera Alibegovića, Lejle Dedović i Nejre Hadžiahmetović koji istražuju vezu između upravljanja obrtnim kapitalom i profitabilnosti. Takođe, Nikola Papac, Anela Čolak i Branimir Skoko razmatraju kvalitetu korporativnog upravljanja i poslovni dug, dok Sabina Hodžić i Tanja Fatur Šikić proučavaju efikasnost izdataka za zaštitu okoliša. Naučno-istraživačka – Sesija 2: Marketing, Digitalna ekonomija, Kvantitativna ekonomija. Uključuje radove Gabriele Golem i Zorana Mihanovića o marketingu odnosa u umjetničkim organizacijama, Admir Džehverovića, Arnele Nanić i Alme Muratović o uticaju gerila marketinga na uspjeh poslovanja, Ermine Mustafić i Bore Ninića o uticaju poslovnog imidža Bosne i Hercegovine na privlačenje stranih investicija. Edin Osmanbegović i Nedžad Pirić istražuju uticaj institucionalnog okvira na povezanost i ljudske resurse. Naučno-istraživačka – Sesija 3: Menadžment. Sadrži radove Tibora Gonde i Monike Pentz o turističkom potencijalu i upravljanju ruralnim naslijeđem, Boglárke Ágnes Mészáros i Gabrielle Varge o pristupačnom turizmu u Mađarskoj, Zoltána Raffaya i Tibora Gonde o inovativnim praksama u pristupačnom turizmu. Bahrija Umihanić, Amra Abadžić i Mirela Ćebić istražuju ulogu menadžerskih kompetencija u lokalnom razvoju, Drago Cvijanović i Tamara Gajić proučavaju ruralni turizam u Srbiji kao faktor održivosti, a Alma Muratović i Selma Smajlović proučavaju zastupljenost elemenata strateškog marketinškog planiranja kod kompanija sa učešćem inostranog kapitala u Bosni i Hercegovini. Bahrija Umihanić i Umihana Umihanić proučavaju reforme regulativnih politika za turizam i ugostiteljstvo Federacije Bosne i Hercegovine. Naučno-istraživačka – Sesija 4: Ekonomska teorija i politika. Obuhvata radove Emilije Gjorgjievske, Margarite Janeske, Tatjane Spaseske i Dragice Odzaklieske o postupcima javnih nabavki u zemljama Zapadnog Balkana, Jasmina Halebića i Nedžme Dizdarević o razvojnim izazovima u lokalnim zajednicama u Bosni i Hercegovini, Zijada Džafića i Admir Omerbašića o uticaju inovacija na mikroekonomsku konkurentnost. Kadirija Hodžića, Emira Kozarevića i Muhameda Ibrića koji analiziraju zelenu ukupnu faktorsku produktivnost, Natasha Trajkova, Nadjovska i Ile Masalkovski o lokalnom ekonomskom razvoju Sjeverne Makedonije. Merim Kasumović i Vildana Altumbabić se fokusiraju na fiskalnu politiku i konkurentnost proizvodne industrije Bosne i Hercegovine, a Ljiljana Veselinović i Jasminka Mangafić istražuju međuodnose spola, dobi, obrazovnog nivoa i termalnog zadovoljstva u Bosni i Hercegovini. Zijad Džafić i Nisad Karabegović analiziraju efekte trgovinske razmjene s Evropskom unijom na ekonomski rast Bosne i Hercegovine. Rémke Wilhelm i Zoltán Kaposi proučavaju transformaciju turizma na jezeru Balaton. Samira Dedić, Dino Džambić i Sladana Filipović istražuju uticaj javnog urbanog i prigradskog transporta na zadovoljstvo putnika u Tuzlanskom kantonu, a Margarita Janeska, Emilija Gjorgjiovska, Monika Angeloska Dichovska i Aneta Risteska-Jankuloska proučavaju izvještaje o javnim nabavkama u Sjevernoj Makedoniji kroz prizmu Benfordovog zakona. Ove sesije nude izuzetnu platformu za razmjenu znanja i ideja, postavljajući temelje za buduće inovacije i napredak u ekonomiji i poslovanju.